Life is not about how many breath you take, it's about the moment that takes your breath away.

Hej everyone.
Ledsen för grymt dålig uppdatering. Har legat hemma, döööd, i 15 dagar nu. Först med feber och sen pesten (körtelfeber) de är ett helvete. Lider fortfarande, men febern är borta så jag är på god väg att bli frisk nu. Är lite ledsen i ögat för att ha fått avboka jätte många körlektioner och risk1 2 gånger nu. Jag som hade ett sånt flyt, känns som om jag har tappat massa nu. Är jag redo för halkan nästa vecka? Njaaa! Men vi får se hur de blir.
Nu ska jag börja ta tag i mitt liv, Jim kommer en stund ikväll. Även en sjukling behöver sällskap.
Puss ♥
Vill ha sol, värme, fina vänner och viskans goda mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0