I WANT TO BE WITH YOU UNTIL THE SUN FALLS FROM THE SKY.

Hallå alla fina! Har nu legat hemma i 2 dagar, det verkar som om jag aldrig kommer bli frisk. Va hos läkaren precis och han sa att jag fortfarande hade körtelfeber (fast utan feber?) och att det inte fanns något att göra åt. Så det blir att härda ut tills de att jag blir frisk. Kan ju ta hur lång tid som helst känner jag. Kollade på en jätte konstig film imorses, Wir Kinder Of Bahnhof Zoo hette den. Handla om en 14 årig tjej som bor i Berlin, hon börjar umgås med fel personer och börjar knarka. Hon blev så beroende så att hon blev desperat, börja sälja sig själv, sno pengar från sin mamma, allt för att få pengar till knarket. Asså filmen är jätte gammal, typ sen 80-talet, men jag kunde inte sluta kolla på den. Den är verklighetsbaserad och den fångade i allafall min uppmärksamhet. Många tankar kommer upp. Hihi så har ni tråkigt nån gång, så se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0