Grynet.

Tänkte bara berätta en knasig grej. Vi på frisör för nästan aldrig läxor och vi har i stort sett aldrig prov heller. Det är bara om man missar eller inte hinner klart med en viss sak på lektionen som man får jobba lite hemma eller på support. Nu har ju jag missat nästan en hel vecka i skolan, så igår fick jag 2 uppgifter av min lärare, som förväntat. Men gissa va den ena va? Jo att kolla på Grynet, ni vet den galna tjejen med rosa flufffluff överallt. Börja faktiskt skratta när jag läste det. Så nu har jag kollat på ett avsnitt av grynet när hon praktiserar som frisör. Helt okej läxa. Min lärare sa, "Jag älskar Grynet, det är därför". Hon är väl för go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0