A better day.

Även om jag vaknade med spänningshuvudvärk så är denna dagen bättre än igår. Svullnaden i halsen är i stort sett snart borta och jag har nu slutat svälja knivar. Försökte ta tag i mitt nagelproblem idag, va och fixade mina naglar på en salong för en månad sen kanske och använde något som heter shealack eller nått och hon som gjorde dom sa att lacket skulle försvinna efter några veckor. Men mitt sitter fortfarande fast som sten och det är bara på 3 naglar som det har försvunnit. Vilket gör mina naglar så otroligt fula. Så nu har jag suttit med en nål i 30 minuter och huggt bort allt på tummen, lyckades även sticka mig själv. Bara 6 naglar kvar! Långa och hårda som sten är dom med, men ska försöka klippa dom. Nu ska jag försöka få mina skoluppgifter klara och sedan hämta posten, dricka kaffe och ta tag i mina körkortsteoriprov, långt ord de där. Känner att det här blev ett intressant inlägg. Aja, pusshej från mig ♥
Så här ser jag ut, bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0