I wanted words but all I hears was nothing.

Ops, jag är riktigt dålig på att uppdatera. Blogg är nog inte riktigt min grej längre, glömmer av den totalt. Mycket har hänt sen jag skrev sist, va i Stockholm på lovet med Sara. De va gosis och vi shoppade en hel del. Bodde själva i Leffes lägenhet, läääskigt. Vi träffade även på Kissie, inte dåligt inte dåligt. Men men det var skönt att komma hem i lördagskväll i allafall. Åh så har skolan börjat igen, tyvärr. ORKAR INTE! Lovet gick för fort. Men har bara 8 mattelektioner kvar, vilket är skönt. Värsta kursen på gymnasiet ju. Nu ska jag sluta babbla, ska istället sätta på Halloween avsnittet av Pretty little liars. Längtar som sjutton till januari när dom börjar sända de på tv igen! Aufwiedersehen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0