Julhelgen.

Julafton var densamma, åt god mat, fick fina julklappar. Men jul är ingenting jag egentligen uppskattar speciellt mycket. Jag blir nästan deprimerad? Men nog pratat om de, jul är fint..typ.Men nästa år drar jag till ett annat land under den här tiden, de kan jag lova. Juldagen gosade jag med mina tjejer, helt knasi är dom. Spendera även några timmar med min fina. Igår va jag slapp, kolla på sunes jul hela dan typ. Igår kväll/natt och idag mår jag mindre bra, mitt ryggont har spridit sig till huvudet. Jag dör! Va ute på en långpromenad med hunden innan men det blev inte mycket bättre. Nu ska jag slå på tven. puss ♥

Kommentarer
Postat av: resume editing services

Parents should develop such traits as kindness and generosity.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0